niedziela, 30 września 2012

Rozdział 22


Ten rozdział dedykuje Ƨтαʏ_Ƨтяσиɢ, która już nie mogła wytrzymać psychicznie ;D ;*
PS: Sorki że taki krótki ;<

*********************************************************************************

Nikki:
- Naprawdę ? - zapytałam z niedowierzaniem
- Taa... To dobrze ? - kiwnęłam głową
- Poczekaj... - wyciągnęła telefon - a ta ? - puściłam mu "Love me, love me"
- Love me, love me, say gonna love me, I know you’re ready to go - zaczął śpiewać w pewnym momencie - Czekaj, czekaj, przypominam sobie wszystko ! Pamiętam jak wprowadziliśmy się do Palm Woods. Pamiętam jak rozwaliliśmy prawie całe studio... pamiętam chyba wszystko z życia zespołu ! - przytuliłam go najmocniej jak potrafiłam
- Coś jeszcze ? - spytałam
- Nie, pójść kolejną piosenkę - włączyłam po kolei " Music Sounds better with you" , "Show me", " Oh yeah", i "Superstar" . 
- Pamiętam chyba wszystko, oprócz ... - zastanowił się - Oprócz ciebie. To znaczy wiem jak masz na imię, ale nic poza tym. Nie pamiętam kiedy przyjechałaś, nic... Pusto - czułam jak łzy napływają mi do oczu. Patrzyłam na niego z otwartymi ustami. Dlaczego nie pamięta akurat mnie ? Dlaczego ...
- Hej, wszystko gra ? - pokręciłam głową. - Dlaczego ? 
- Bo nic nie pamiętasz ... - powstrzymałam się od wybuchnięcia płaczem. 
- Skoro wszystko przypomniałem sobie od piosenek, to może puść mi jakaś piosenkę związaną z tobą . - zaproponował
- Ale takiej nie ma ... - spuściłam głowę i zaczęłam się zastanawiać co mogłoby mu przypomnieć o mnie.
- Może skoro jak na razie nie pamiętam to mi o tym wszystkim opowiesz ? - zaczęłam mu opowiadać od momentu kiedy tu się wprowadziłam. Zatrzymałam się przy moim wypadku, kiedy auto mnie potrąciło.
- Ale dlaczego wybiegłaś na ulice ? - dopytywał się Logan
- Nie wiem, tak jakoś ...
- I co było dalej ? - przysunął się bliżej. Chyba bardzo go to interesowało
- No cóż, później wyszłam że szpitala i zorganizowaliście mi imprezę powitalną - Logan słuchał mnie i kiwał głową, jakby wszystko analizował.  - I śpiewaliście dwie piosenki, chyba "Cover Girl" i " Invisible". Potem puścili wolny kawałek i ...
- I zacząłem z tobą tańczyć . ...? - to brzmiało raczej jak odpowiedź a nie pytanie.
- Skąd wiesz ? - zdziwiłam się
- Nie wiem... To chyba pamiętam... Pamiętam jeszcze jakieś konie.... Było coś z końmi ? - powiedziałam mu o tym jak on i James zabrali nas na bryczki.
- Pamiętasz coś jeszcze ? -dopytywałam się 
- Nie... ale ... - Logan spojrzał na mój wisiorek. Wziął go do ręki. Było to serduszko z napisem " N & L ", które dał mi w dniu mojego wyjazdu do Londynu. Długo mu się przypatrywał  Później zrobił wielkie oczy i spojrzał na mnie.
- Nikki ... - wyszeptał. Przez chwile nie wiedziałam o co chodzi. Nagle mnie pocałował. Zrozumiałam że wszystko sobie przypomniał ...


/ Mrs. Henderson ^^

8 komentarzy:

  1. O matko !! Mam motyle w brzuchu ! To piękne ... Cudne.. Nie mogę się doczekać nowego rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde no nie wiem co mi się dzieje Nie wiem czy się cieszę czy coś więcej !!!!!!! To było takie uroczy i słodki i w ogóle . Czekam na następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oo jaaakie to słodkie rany. Daj szybko następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa le się cieszę!!!!!! Cudo! A co do jednorazówki to jest wspaniała( napewno lepsza od mojej) !!! Dawaj nn albo dzwoń po pogotowie psychiatryczne. . .

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak!!! W końcu!!! :D Rozdział zarąbisy! :D Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na 36 rozdział jeśli czytasz go :) http://angiebtr.blogspot.com/

      Usuń
  6. AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Ale super!!!!!!! Kocham ten rozdział!!!! Jest MEGA!!!
    Super, że sobie wszystko przypomniał!!!!
    Czekam na następny! Nie mogę się doczekać reakcji chłopaków ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział <33 Muszę nadrobić parę i zaraz się za to zabiorę, ale teraz wychwale ten rozdział :D
    Choć krótki to bardzo treściwy :) Piszesz świetnie :D Czekam na nn ;*
    P.S. Zapraszam na http://4ever-monia-and-btr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń