niedziela, 9 września 2012

Rozdział 1


Siemka,  mam na imię Nikki. Jestem piosenkarką. Od ponad roku przyjaźnie sie z chłopakami z Big Time Rush. Do tej pory w to nie wierze .! Juz od kilku lat byłam ich największą fanką . Tylko jak na razie oni o tym nie wiedzą. Zreszta to nie jedyna moja tajemnica. Od bardzo dawna kocham sie w Loganie. Wie o tym tylko moja przyjaciółka Bella. Ona jedna mnie rozumie. Też od zawsze lubiła BTR. Tylko ona nie ma takiego problemu jak ja - gdy tylko przechodze koło Logana serce wali mi jak młotem. A niestety czesto sie widzimy. Co ja wygaduje, jakie niestety .?! Bardzo się z tego ciesze .! Choć nie zawsze moge panować nad uczuciami

Bella :

Hejo .! Mam na imię Bella i od dziecka jestem przyjaciółką Nikki. Oby dwie przyjaźnimy się z BTR. Nikki od zawsze była ich fanką, ale nie chce im tego powiedzieć ( sama nie wiem czemu). Kocha się też w Loganie. Tylko ja o tym wiem. Powierzamy sobie wysztkie sekrety.. no prawie... Ja o jednym jej nie powiedziałam... ale to nie ma zanczenia. I tak prędzej czu później się dowie...


Logan :

Od kilku lat przyjaźnie się z Bellą i Nikki. Lubie je ale czasami są naprawde dziwnę... Sam nie wiem dlaczego. Zachowuja sie tak jakby coś ukrywały. Nikki bardzo często w moim towarzystwie zaczyna "wariować".. Naprawde dziwne ...

James :

Nikki i Bella są naszymi przyjaciółkami od kilku lat. Od razu się polubiliśmy. Na początku zachowywały się normalnie, teraz jest troche inaczej. Najbardziej zastanawia mnie zachowanie Belli. Czasami jest taka nieobecan kiedy na mnie patrzy. A może mi się tak wydaje.. Sam nie wiem ...



I jak, podoba się .? ^^ / Mrs. Henderson

7 komentarzy:

  1. świetne opowiadanie ;)
    ciekawe opowiadanie ;p
    lubie btr ;d

    ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak - fajne jest ! ;D

    Zapraszam do mnie : przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog.Będę tutaj wpadać częściej.
    Zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/ oraz
    http://aleksandra-alekss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń