sobota, 29 września 2012

Rozdział 19

OMG .! Dzięki za +1000 wejść !
Nie sądziłam że będzie ich aż tyle ^^. Jesteście najlepsi .! ;D
Ten rozdział dedykuje wszystkim dziewczynom, które chcą zabić Toma .! xD
Zapraszam do czytania ;P

*********************************************************************************

Nikki:
Zatkało mnie. Przez chwile nie mogłam się nawet poruszyć. Szybko zawołałam doktora.
- Jak sie pan czuje ? - spytał Logana, kiedy wszedł na sale.
- Dobrzeee... ale co ja tu robie i kim pan jest ?
- Nic pan nie pamięta ?
- Nic.. Nawet nie wiem kim jestem... - nie mogłam w to uwierzyć... On na serio stracił pamięć. Nie wiedziałam co mam o tym myśleć.
- No tak .. - lekarz zwrócił się do mnie - Ma amnezje.
- Kiedy sobie wszystko przypomni ? - spytałam z niepokojem
- Nie wiem. Wszystkie opcje są możliwe ... Może pani tu jeszcze zostać ale tylko chwile, pacjent musi odpocząć. - kiwnełam głową i doktor wyszedł. Znowu usiadłam przy Loganie.
- Znamy się ..? - zapytał niepewnie. Kiwnełam głową.
- Jestem Nikki, twoją przyjaciółką
- A ja to ...?
- Masz na imię Logan, grasz w zespole Big Time Rush.
- A kto jest jeszcze w tym zespole ?
- Carlos, James i Kendall..
- To tez moi przyjaciele ?
- Tak . -odpowiedziałam mu jeszczze na kilka pytań i byłam zmuszona wyjść. Pomachałam mu na dowidzenia. Przed salą stała Bella.
- I co ? - spytała gdy tylko mnie zobaczyła
- Stracił pamięć .. - opuściłam głowe - Możemy iśc do domu ? - spytałam
Bella kiwnęła głową i przytuliła mnie. Przez całą droge myślałam o Loganie. Co jeśli nic sobie nie przypomni ? Co jeśli niegdy nie będzie tak jak dawniej ..? Nagle przypomniałam sobie jeszcze jedną, istotną rzecz.
- Gdzie Tom ? - spytałam siostre.
- Policja go zabrała. Będzie miał proces za przetrzymywanie cię i usiłowanie zabójstwa Logana. Prędko nie wyjdzie. - na mojej twarzy pojawił się mały uśmiech. Przynajmniej tego wariata miałam z głowy. Weszłyśmy do mieszkania. Usiadłam na łózku, założyłam słuchawki i słuchałam BTR. Miedzy piosenkami ktoś zadzwonił do drzwi. Niechiało mi się wstawać więc drzwi otworzyła Bella. Długo nie wracała, więc poszłam zobaczyć kto przyszedł. Byli to ... James, Carlos i Kendall !
- Hej ! - krzyknęli niemal równo, kiedy mnie zobaczyli. Podbiegli i mało co mnie nie stratowali.
- Co z Loganem ? - spytał Kendall.
Na chwile zapanowało milczenie.
- Ma amnezje.. - powiedziałam po dłuższym czasie. Chłopai patrzyli na mnie z niedowierzaniem.
- Nic nie pamięta ...? -  chciał się chyba upewnić James.
Skinęłam głową. Czułam jak łzy papływały mi do oczu.
- Gdzie jest ? - zapytał Carlos
 - W szpitalu św. Tomasza, ale dzisiaj już go nie można odwiedzić, musi odpocząc... - spuściłam głowe. Bella znowu mnie prztuliła. Umówiłam się z chłopakiami że jutro o dziesiatej pójdziemy do Logana. Być może jego stan się poprawi...


Dzisiaj trochę krótki, bo znowu nie miałam weny ;[ ale mam nadzieje że jakoś wyszedł ;) / Mrs. Henderson ^^

6 komentarzy:

  1. Mi się podoba :) Mam nadzieję że Logie odzyska pamięć :) Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. LOGAN MUSI ODZYSKAĆ PAMIĘĆ !!! MUSIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrr =.= A teraz czekam na nn ;** :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog!Genialny rozdział! Oby Logan odzyskał pamięć,bo jak nie,to się zabije!!!!! A tymczasem ja zapraszam do mnie: http://btrmystory.blogspot.com Pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. On musi coś pamiętać!
    Świetny rozdział!!! ;)
    Czekam na następny ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech on sobie coś przypomni i czemu ona powiedziała że jest jego przyjaciółką a nie dziewczyną ?????!!!!! No nic czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tom już jest martwy! Niech szybko odzyska pamięć. Czekam nn

    OdpowiedzUsuń