sobota, 15 września 2012

Rozdział 7


Nikki:
Nie moge w to uwierzyć, już wychodze ze szpitala.! Ostatnio byłam taka szczęśliwa gdy .... Zaraz, jestem taka szczęśliwa pierwszy raz w życiu.! Niestety gdy wyszłam na dwór, mojego szczęścia troche ubyło: nikt na mnie nie czekał. Dziwne, byłam pewna że przynajmniej Bella przyjedzie po mnie, choć tak naprawde miałam nadzieje że to będzie Logan. No trudno. Pojechałam autobusem. Nie minęło 10 minut i już byłam w Palm Woods. Poszłam do pokoju zostawić rzeczy. Nikogo tam nie zastałam. To było serio dziwne... 
[ No nic, pójde na basen, może Bella będzie tam] jak pomyślałam tak tez zrobiłam. Pojechałam windą na parter. Zauwałyłam na podłodze strzałki. Wcześniej ich nie widziałam. Poszłam w ich strone, prowadziły na basen...
- Niespodzianka .! - aż podskoczyłam. Wszyscy byli na basenie, a za nimi widniał wielki transparent : "Welcome Home Nikki" (ang. witaj w domu Nikki) .! Niesamowite .!
Bella i kilka innych osób podbiegło do mnie. O mało co mnie nie udusili .! Rozjerzałam się. 
Nigdzie nie było chłopaków. Nagle, nie wiem skąd usłyszałam jakąś melodie. Dobrze ją znałam, choć nie potrafiłam podac jej tytułu. Wszystcy zamilkli i kazali mi usiąść na specjalnie zdobionym krześle. 
Nagle przedemną pojawili się po kolei : Kendall, James, Carlos i... Logan .! Tak wszyscy staleli tuż przede mną. Nagle doznałam olśnienia: To była ich piosenka "Cover Girl" .! Jak mogłam tego nie załapac .! Zaczęli śpiewać. Logan ciągle sie na mnie patrzył. Aż mnie ciarki przeszły. On był taki słodki jak spiewał... odpłynęłam. Nawet nie zorientowałam się że już kończyli śpiewać
- [...] Cover Girl ... - Loggie pokazał na mnie. Tak, na mnie .! Aż się odwróciłam żeby sprawdzić czy nikt za mną nie stoi. Uśmiechnął się. Automatycznie odpowiedziałam tym samym. Zaczęli znowu spiewać, tym razem "Love me, love me" ... Byli naprawde świtni, On był świetny... Usłyszałam brawa. Nie zauważyłam kiedy skończyli spiewać. Potem puścili jakaś wolną piosenkę. Widziałam że Logan idzie w moją stronę, serce waliło jak szalone.
- I jak sie czujesz .? - zapytał troskliwie
- Dobrze, nawet dobrze - uśmiechnęłam się do niego
- Na tyle dobrze żeby zatańczyć .? - szczerze przyznam że mnie zdziwił. Kiwnęłam tylko głową, bo na chwile odebrało mi mowe. Serio. Pociągnął mnie za ręke na parkiet i zaczeliśmy tańczyć.
- Chciałabym cię przeprosić za swoje ostatnie zachowanie. Nie wiem co mnie opentało... - zaczęłam nieśmiało. On ciągle się uśmiechał. Czułam się dziwnie, bardzo dziwnie.
- Spoko, jeśli nie masz nic przeciwko to chciałbym wrócić do naszej rozmowy ze szpitala, dlaczego powiedziałaś że " zakochałem się w kimś innym" i skąd o tym wiesz ? - i znowu sobie o tym przypomniał...
- Yyyy... wiem to z tąd że usłyszałam jak gadasz z Kendallem... - nie wiedziałam od czego zacząć.
- Szpiegujesz mnie .? - znowu się uśmiechnął.
- Niee, co ty... tylko przechodziłam.... - nie uwierzył mi, wiedziałam to. Jego wielkie, czarne oczy gapiły się na mnie.
- A co z tym " w kimś innym " .?
- Jaaa.. to znaczy... Ech... - [ Raz kozie śmierć ] pomyślałam - Słuchaj, nie zdziw się, ale juz od dłuższego czasu mi się podobasz, i po prostu nie wiedziałam jak ci to powiedzieć i jeszcze jak posłuchałam.. Usłyszałam !, jak rozmawiasz z Kendallem to ... - nie dał mi skończyć bo ... POCAŁOWAŁ MNIE .! Normalnie mnie zatkało. ! Serce nawalało jak nigdy. ! Czułam że zaraz rozpłyne sie ze szczęścia... 
- Woow... - powiedziałam "lekko zdziwiona" - Czy ty ...?
- Dzięki i tak . - zaczęłam się śmiać, więc cały czas on czuł to samo do mnie .? A ja się bałam mu powiedzieć. Nie no, jakas paranoja .! Ale udało się .! Dawno nie byłam taka szczęśliwa ...

Bella:
Widziałam jak Logan pocałował Nikki, Szczęściara .! Jesli chodzi o mnie i Jamesa to jak narazie wszystko stoi w miejscu. Nagle zadzwonił mi telefon. To była mama :
- Hej córciu .!
- Cześć mamo - powiedziałam lekko zdziwiona - Czem dzwonisz .?
- Mam dla was świetną wiadomość .! Jedziecie do Londynu .!
- Słucham .?! - od razu pomyślałam o Nikki
- Będziecie nagrywać piosenki w studiu w Anglii .! - Zamurowało mnie. Jak ja to powiem Nikki ...?


I jak .? / Mrs. Henderson ^^

4 komentarze:

  1. Londyn!? Oby nie spotkały tam 1D. Mam nadzieje że tam nie pojadą bo jak nie to pojade tam, porwie je i przywioze znowu do Palm Woods. Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli spotkają tak 1D i co się między nimi zepsuję to normalnie sie załamie. A świetny rozdział : http://moj-swiat-to-on-bez-niego-ja-nie-zyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się porobiło. Fajnie, że Logan wreszcie pocałował Nikki. Mam nadzieję, że nie wyjadą do Londynu ;)
    Czekam na następny.;)
    Ps, U nas jednorazówka już, ze zmienionym zakończeniem ;) :
    http://rainbow-4everbtr.blogspot.com/p/jednorazowka-1.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bloog. Dobrze że na niego wpadłam Jest po prostu genialny!!. Czekam z niecierpliościa nn. I zapraszam do siebie :) A PS też jestem Loganatorką ale wolę Hendersonka xD Zapraszam do siebie http://btrkahenderson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń