sobota, 6 października 2012

Rozdział 23

Na początku chciałabym was przeprosić że tak długo nic nie wstawiałam.
Nie miałam weny , jakbym się zacięła ;/
Jednak wzięłam się w garść i coś tam udało mi się wyskrobać ;p

PS: Dziękuje wszystkim, którzy czytają tego bloga i go komentują. To tylko dla was pisze ^^ .!

*********************************************************************************

Logan:
- Wszystko pamiętam ! - prawie krzyknąłem i mocno przytuliłem Nikki. Mój krzyk zwabił Jamesa i Belle.
- Co się stało ?! - James wpadł do pokoju, jakby porażony prądem. Chwilę później za nim wbiegła Bella.
- Wszystko pamiętam ! - powtórzyłem. Przez moment stali i patrzyli na mnie z otwartymi ustami. Spojrzałem na Nikki. Również była zdziwiona.
- Eeee... hallo ? - chciałem jakoś przełamać cisze panującą w pokoju. Nagle, jakby dostali olśnienia wszyscy dosłownie rzucili się na mnie.
- Serio ? - spytał z niedowierzaniem James
- Serio !! - kiwnąłem energicznie głową 
- Trzeba chyba zadzwonić do chłopaków . - powiedziała Nikki
- I tak się przecież dowiedzą że odzyskałem pamięć
- Tak, tyle że oni poszli do Gustavo powiedzieć mu że nic nie pamiętasz.
- A no tak ! - wyjąłem telefon i wybrałem numer Kendalla

Kendall:
Byliśmy już z Carlosem przed studiem gdy nagle zadzwonił telefon.
- Hej stary, wszystko pamiętam, nie mówcie Gustavo ! - nawet nie zdążyłam powiedzieć " Halo? " .
- Serio ? To super, ale mogłeś nam powiedzieć zanim wyszliśmy .
- A co ? Powiedzieliście mu ?
- Nie, ale całą drogę szliśmy pieszo ! 
- Mały spacer wam nie zaszkodzi 
- Ha, ha. Już wracamy . - rozłączyłem się
- Kto to był ? - zapytał mnie Carlos
- Logan, mamy wracać ..
- Pamięta wszystko ? - kiwnąłem głową - To po co my tu szliśmy ?!
- Nie marudź, tylko się ciesz i choć. - ruszyłem w stronę Palm Woods.

Nikki:
To niesamowite. Wszystko pamięta ! Byłam taka szczęśliwa ! Poszliśmy wszyscy na basen, żeby to jakoś uczcić.
- Przyniosę coś do picia - zaproponował James
- A ja coś do jedzenia - Bella pobiegła za nim.
- Tęskniłam za tobą - powiedziałam do Logana, gdy tylko James z moją siostrą zniknęli mi z oczu.
- Przecież cały czas tu byłem
- Ale nic nie pamiętałeś... - na chwile zapanowało milczenie - Bałam się że już tak zostanie.
- Ale jak widzisz wszystko pamiętam - uśmiechnął się do mnie i po chwili pocałował. Tego też mi brakowało.
- Już jesteśmy - James i Bella postawili na stole jedzenie i picie.
Moją uwagę zwróciła dziewczyna, która prawie ciągle gapiła się na Logana.
- Kto to jest ? - spytałam. Gdy tylko Logan się odwrócił nieznajoma odwróciła wzrok.
- Nie wiem, chyba jakaś nowa ... - powiedziała Bella
- Kogoś mi przypomina ... - przypatrzyłam się jej uważnie. Naprawdę, wydawało mi się jakbym już ją gdzieś widziała. 
- Ja jej nie znam - Logan odwrócił od niej wzrok.
- Dobra, co tam przynieśliście ? - zmieniłam temat, choć tamta dziewczyna nie dawała mi spokoju.
- Cole, chipsy i ogółem wszystko co niezdrowe. - uśmiechnęła się Bella.
Bawiliśmy się świetnie. Później dołączyli do nas Carlos i Kendall. zaczęliśmy więc grać w butelkę  Wszystko było fajnie, Logan przecież odzyskał pamięć, ale i tak nie mogłam się na niczym skupić. Ciągle zastanawiałam się skąd znam tamtą dziewczynę ...


Przyznaje że ten rozdział nie należy do najdłuższych i najlepszych, ale mam nadzieje że mi wybaczycie ^^ / Mrs. Henderson 

4 komentarze:

  1. UUUU widzę, że akcja się rozkręca!!!!
    Jeśli to nazywasz brakiem weny to życzę żeby tak było zawsze!
    Rozdział jest prze świetny!!!!
    Czekam na nexta!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ołł yeah coś się zzaczyna rozkręcać :) I nie jest krotki tylko stanowczo genialny!! dodawaj szybko nastepny i zapraszam również do siebie mile widziany komentarz :)http://btrkahenderson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział!! Rozkręca się :) Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupia ! To ja mogę powiedzieć o swoich rozdziałach że są do dupy i w ogóle a ty ? Ty masz talent i nie ma tu czego wybaczać :D Czekam na next !!!
    PS mój blog --->http://moj-swiat-to-on-bez-niego-ja-nie-zyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń