sobota, 13 października 2012

Rozdział 26

Na początek chciałabym was przeprosić, znowu.
Nie miałam czasu żeby pisać bo straasznie wciągnęła mnie książka Moniki Przybyłek "Nielegalna" ;D
Serdecznie ją każdemu polecam ^^ .

Dzisiejszy rozdział powstał z pomocą mojej przyjaciółki Martyny ;*
Dzięki Ci za pomoc Marcyś ^^ .

*********************************************************************************

Nikki:
Przez chwile stałam zamurowana. Nie wierzyłam własnym oczom... Uciekłam stamtąd. Nie widziałam dokąd biegnę. Nic mnie nie obchodziło. 
[ Jak on mógł mi to zrobić ?! ] tylko o tym myślałam. Miałam nadzieje że to tylko zły sen, że zaraz się obudzę .. Niestety myliłam się. Nagle na kogoś wpadłam.
- Co się stało ? - był to Carlos. Nie odpowiedziałam mu. Pobiegłam dalej. Czułam jak do oczu napływają mi łzy. Miałam dość wszystkiego i wszystkich. W końcu wbiegłam do swojego mieszkania. W środku zastałam Belle.
- Co się stało ?! - aż wstała z przerażenia, kiedy zobaczyła mnie całą we łzach - Ktoś ci coś zrobił ?! - nie miałam ochoty jej się teraz tłumaczyć. Pobiegłam do swojego pokoju i zamknęłam drzwi. Chwilę później usłyszałam walenie do drzwi.
- Nikki ? Nikki, otwórz ! - Bella próbowała się do mnie dostać. Zignorowałam to. Położyłam się po prostu na łóżku i schowałam twarz w poduszkę.

Bella:
- Nikki, słyszysz mnie ?! - krzyczałam coraz głośniej lecz siostra nie reagowała. Nie chciała mnie wpuścić.
[ Może stało się coś złego ...? Zapytam któregoś z chłopaków, może oni coś wiedzą ] pomyślałam i wyszłam z mieszkania. Po drodze wpadłam na Carlosa.
- Hej, nie wiesz co się stało Nikki ? - spytałam go - Wpadła do domu zapłakana i zamknęła się w pokoju.
- Nie nie wiem - pokręcił głową - Widziałem ja tylko jak biegła ze łzami w oczach . 
-Nie mam pojęcia co się jej stało .
-Ja tez nie. Może zapytaj Logana ?
-Własnie biegnę się zapytać.
Biegnąc do chłopaka mojej siostry myślałam co mógł ktoś jej zrobić. Nagle... stanęłam nieruchomo zobaczyłam Logana całującego Katy. 
- Już wiem co jej się stało ! Logan ty cioto !! Jak mogłeś ? Przez ciebie Nikki zamknęła się w pokoju i płacze ! Jak się teraz wytłumaczysz ? - Logan szybkim ruchem odepchnął od siebie Katy.
-Al.. al.. ale to nie ja - jąkał się Logan - to ona zaczęła mnie całować. - wskazał na Katy
-Nie prawda Logan sam zacząłeś - powiedziała z złowrogim uśmiechem Katy
-Nie kłam Katy ! I zostaw mnie ! Biegnę do Nikki spróbuje jej to wytłumaczyć. - wybiegł z pokoju. Popatrzyłam na Katy .
- Pożałujesz tego ... - odwróciłam się na pięcie i wyszłam.

Logan:
[ Jak ja mogłem się dać pocałować tamtej kretynce !?? ] sam się sobie dziwiłem. Biegłem ile sił w nogach aby wytłumaczyć to wszystko Nikki. Wpadłem do jej mieszkania i pobiegłem pod jej pokój. Szarpnąłem klamkę, ale drzwi były zamknięte.
- Nikki to ja, otwórz ! - krzyknąłem - To nie tak jak myślisz ..! - stałem chwilę pod drzwiami. Nagle gwałtownie się otworzyły i ujrzałem Nikki, której czarny tusz do rzęs spływał po policzkach od łez.
- Serio ?! A niby jak ?! Jak ja mogłam być taka głupia ! Myślałam że naprawdę coś do mnie czujesz, a tu widzę cię całującego jakąś dziewczynę, którą poznałeś kilka dni temu !! Nie spodziewałam się tego po tobie, wiesz !? Sądziłam że jesteś inny ! To koniec, nie chce cię więcej widzieć ! - nie zdążyłem nic powiedzieć. Nikki od razu zatrzasnęła drzwi.

Nikki:
Miałam go serdecznie dość. Jeszcze miał czelność przyjść tak po prostu do mnie i wmawiać mi że to nic ?! Cała aż się trzęsłam ze złości ... Jednocześnie byłam smutna. Naprawdę sądziłam że to coś więcej ...

Logan;
[ Kurde jak mogłem zrobić coś Tak głupiego .! Jak ja się teraz jej wytłumaczę .? Ciekawe czy jeszcze kiedykolwiek ja zobaczę ... Czy przebaczy Mi ? Oby ... ] w głowie aż roiło mi się od podobnych myśli.
- Mam wrażenie że ta cała Katy to wszystko uknuła. Tylko po co ...? - powiedziałem sam do siebie. Po kilku godzinach dręczenie się tą sprawą zasnąłem.

/ Mrs. Henderson ^^


4 komentarze:

  1. Super rozdział :) Smutny też z powodu tego pocałunku :( Niech jakoś ułoży się im :) Czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutaśny rozdział... Ale fajny!!! Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale się porobiło!
    Tak, Logan dobrze myśli, Katy to wszystko uknuła.
    Mam nadzieję, że Nikki mu wybaczy!
    Czekam na następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz? Jak mogłaś.. Ty niedobra XD A tak na serio. To rozdział bardzo mi się podoba i nie mogę doczekać się nn :D

    OdpowiedzUsuń