wtorek, 13 listopada 2012

Rozdział 33


Nikki:
Weszłyśmy z Bellą do jej pokoju. Wyciągnęłam jej z szafy ciuchy, które miała założyć. Wybrałam jej czarne legginsy i dłuższą, białą bluzkę z czarnym nadrukiem. Całości dopełniały różne dodatki. Później zajęłam się jej fryzurą : uczesałam ją w kłoska. Później siostra pomogła mi wybrać ciuchy : ciemne rurki, czarną bluzkę z białymi napisami. Do tego mnóstwo przeróżnych bransoletek. Włosy zostawiłam rozpuszczone. Byłyśmy naszykowane pięć minut przed czasem. Usiadłyśmy więc w salonie i zaczęłyśmy gadać.
- Gotowe ? - usłyszałam za plecami głos Logana.
- No jasne - podeszłam do chłopaka i dałam buziaka policzek. 
- To gdzie jedziemy ? - Bella podeszła do nas.
- Na obiad do jakiejś restauracji o dziwnej nazwie. - w drzwiach stanął James. Uśmiechnął się do Belli. Ta odwzajemniła uśmiech. - Chodźcie . - wskazał głową w stronę drzwi i pociągnął w ich stronę Bellę. 

Wróciliśmy po kilku godzinach. Było świetnie. Na obiad poszliśmy do jakiejś restauracji. James miał racje. Nazwę miała taką dziwną że nie sposób jej zapamiętać. Później poszliśmy do kina. Bella upierała się żeby pójść na jakieś romansidło. Ani mi, ani chłopakom ten pomysł nie przypadł do gustu. Oczywiści James udawał że podziela zdanie Belli, choć było widać że twierdzi odwrotnie. Stanęło na tym że poszliśmy na horror. Nie chciało mi się specjalnie protestować mimo iż nie lubię horrorów. Jedyny plus tego było to, że przez cały czas mogłam się przytulać do Logana ( choć wątpię że miałby kiedykolwiek jakieś sprzeciwy jesli o to chodzi). Oczywiści po powrocie nie mogliśmy się na długo rozstać.
- Przyjdziecie na basen za jakąś godzinę ? - spytał Logan zanim w ogóle zdążyłyśmy otworzyć drzwi do mieszkania.
- Pewnie  . - uśmiechnęłam się do niego.
- To widzimy się o - tu spojrzał na zegarek. - Dziewiętnastej.
- Spoko . - odpowiedziała Bella, otwierając drzwi. - Przyjdziemy. - Puściła oko Loganowi. Wydało mi się to podejrzane.
- Mam nadzieje . - Logan uśmiechnął się i dał mi buziaka w policzek - Do zobaczenia ! - pożegnali się i wyszli.
- Czy ja o czymś nie wiem ? - spytałam Belle, kiedy chłopaki zniknęli nam z oczu.
- Co ? - siostra popatrzyła na mnie ze zdziwieniem.
- Puściłaś oko Loganowi, widziałam.
- Ja nieee, zdawało ci się - dostrzegłam niewielki uśmiech na jej twarzy. Jednak zanim cokolwiek zdążyłam powiedzieć, Bella pobiegła do swojego pokoju. 
Nim się obejrzałam minęła godzina. Wyszłam ze swojego pokoju i zapukałam do Belli. Nikogo tam nie było. Zeszłam do salonu, ale i tam nie zastałam siostry. Pomyślałam że mogła już pójść, choć prawdę mówiąc, zdziwiło mnie to. Zawsze na mnie czekała. Wyszłam więc z mieszkania i udałam się w stronę basenu. W całym hotelu było cicho i pusto. 
[ Gdzie ci wszyscy ludzie ?? ] myślałam. Na dworze było dość ciemno i do tego żadne latarnie się nie paliły. Podeszłam bliżej basenu gdy nagle...
- NIESPODZIANKA !! - wszyscy krzyknęli chórem a światła się zapaliły. 
- Ale, o co chodzi ? - nie kryłam zdziwienia
- Jak to o co ? Moja mała siostrzyczka kończy dzisiaj siedemnaście lat ! - Bella uściskała mnie. 
- Faktycznie, zupełnie o tym zapomniałam ... !!! - krzyknęłam, ponieważ wokoło zrobił się straszliwy hałas. Podbiegło do mnie chyba z kilkadziesiąt osób składając mi życzenia  Nie rozpoznałam ich wszystkich, ale jestem prawie pewna że byli wśród nich James,Kendall i Carlos. Zaczęłam rozglądać się za Loganem. Nagle ktoś złapał mnie od tyłu i zaczął mną kręcić w kółko.
- Wszystkiego najlepszego ! - usłyszałam znajomy głos.
- Dzięki, dzięki, ale czy mógłbyś mnie łaskawie postawić ?? - Logan posłusznie wykonał moje polecenie. - Jeszcze raz dziękuje - przytuliłam go i pocałowałam. 
- Dobra ludzie, bawimy się !! - odwróciłam się i zobaczyłam jak Carlos zaczął bawić się w Dj-a. Logan szybko porwał mnie do tańca. Nagle w przejściu stanęła dobrze znana mi osoba ...

******************************************************************************************

Taka mała informacja ode mnie : to nie będzie Tom !!! ^^
A tak przy okazji to sorry, trochę zepsułam końcówkę ;/

/ Mrs. Henderson ^^

2 komentarze:

  1. nie zepsułaś jest super !!
    Jestem ciekawa kto to będzie .
    Świetny rozdział !
    Czekam na następny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowłam cię :)
    http://btr-is-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń